יום רביעי, 25 ביולי 2012

אסיפת איגוד יועצות ההנקה המוסמכות


בסוף חודש יוני התקיימה האסיפה השנתית של "האיגוד הישראלי ליועצות הנקה מוסמכות IBCLC".
האסיפה היא מקום נפלא להכרות בלתי פורמלית בין היועצות השונות- חדשות וותיקות, כמו גם מקום לשמור על קשר עם הקולגות שלנו. שהרי כל אחת מאיתנו גרה ועובדת באזור אחר בארץ ולא תמיד קל לנו להיות בקשר האחת עם השנייה, גם אם אנחנו נמצאות בקשרים מקצועיים- מפנות האחת לשנייה, מתייעצות, חושבות ביחד דרך האינטרנט או הטלפון.
תמיד טוב להפגש!



היו גם כמה החלטות חשובות לקחת, כמו לקבוע סופית מי תהיה יושבת ראש האיגוד לשנתיים הקרובות- ברכות לאלן שיין- יועצת הנקה ותיקה מת"א- על מינויה הרשמי לתפקיד.
נבחרו גם חברות הועד: יעל גנס,דונה רון, סיגל גולן ולימור פלד (השתיים האחרונות הפתיעו את כולנו בהתנדבותן ביום האסיפה ממש- כבר היה שווה לבוא!).

מעבר לעניינים המנהלתיים (והאוכל J ) שמענו שתי הרצאות מעניינות משתי יועצות הנקה מוסמכות מומחיות בתחומן.
ד"ר שרון ברנסבורג- צברי, שתמיד מהנה ומעשיר לשמוע את ההרצאות שלה, דברה על התמיכה שמקבלת אמא הראשית דרכה מתוך תוכה ממש, מהמערכת ההורמונאלית שלה. היה מרתק לשמוע ולהבין שככל שאנחנו הולכות עם הביולוגיה שלנו אנחנו אכן נתמכות, מלוות ואולי קל לנו קצת יותר בכל מיני אספקטים של האמהות (שינה, הירגעות, הרפיה, תקשורת, בריאות ועוד)



ד"ר דינה צימרמן דברה על מחלות אמהיות והתמקדה בסוכרת.
היא הזכירה לנו שישנן בעצם שלוש מחלות סוכרת שהן שונות ונפרדות האחת מהשנייה ויש להתייחס לכל אחת מהן בהתאם בהקשר של ההנקה.

אסיפות האיגוד הן , כאמור, הזדמנות מעולה להכרות עם הקולגות שלנו, אולם הן גם מקום מצויין לשמור את עצמנו מעודכנות מבחינה מקצועית ולצבור נקודות [cerps] לקראת ההסמכה מחדש אליה אנחנו מחוייבות אחת ל-5 שנים



להתראות במפגשים הבאים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה